SKOLDAG

Skolan var väl helt okej. Mådde piss den första timmen, men sedan gick det över. Hela dagen gick i stort sätt åt till föreläsning i både matte och SO. Även en del snack med Henke om gymnasium och så. Blev så trött på att vi ska ha en kurs om framtiden, och typ ta vara på allt vi har läst om de här 4 åren. Bullshit! Ni kan väl bara erkänna att ni inte hade något mer att lära ut från de mål vi har, så ni fick klämma in en till kurs med repetition så att vi inte når våra mål!

Vi hade även någon form av valmöjlighet vad vi ville göra på vår idrottsdag om två veckor. Det blir bowling för min del, med Anders och Matte. Tyvärr fick vi en snubbe till på köpet, som kanske inte var värsrta kapet men hey, jag ska ha kul! Och Falunreglerna fick vi också, varför ska vi skriva på alla dessa papper varje termin? Det är onödigt. Dessutom hade det ju tillkommit en del.. Energidryck får numera inte drickas. Det är faktiskt riktigt töntigt...

Nu måste jag iväg med mamma och köpa present till pappa, sen ska vi fira honom ikväll! ciao


Kommentarer
Postat av: Annizh

Men det går att ändra när vi är det. jag vill ju spela med er (a) du fattar x')
Men i nödfall har jag banan brevid er ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback