SJUKDOM

Någonting är fel, någonting är riktigt fel. Jag är sjuk igen. Igår svällde magen upp till dubbel storlek, och jag hade kramper. Det är fjärde gången jag är magsjuk sedan efter nyår. Och herregud, det har gått 27 dagar! Så ska det inte gå till. Men jag vill inte gå till läkaren. Jag hatar att gå till läkaren, jag hatar läkare. De gör inget vettigt, de bara kommer och går och låter en sitta i en massa onödiga timmar och de lyssnar inte på vad man säger. Sådan uppfattning har i alla fall jag fått, men det är väl egentligen inte därför jag inte tycker om dem. Jag vet att de gör sitt jobb, jag gillar väl helt enkelt inte deras jobb, jag tycker inte om undersökningar.

Mamma har hållt på att prata om att vi måste kontakta en dietist. Jag vet knappt vad det är, men ärligt talat: dåliga är inte mina matvanor! Jag äter! Jag faller inte för samma maträtter som resten av allmänheten, nej. Men jag äter ju! Jag stillar min hunger, jag svälter inte mig själv! Och ja, jag gillar godsaker. Men jag är så fan mycket nyttigare än många andra i det här landet! Skulle min kost vara problemet!? Jag tror inte det.

jag vill inte till läkaren.

Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

usch...stackare :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback