SISTA FALUN!

Nu är jag hemma igen!

När jag kom hem somnade jag på soffan på tre röda, och där har jag legat i två timmar. Mamma och pappa var inte direkt glada.. Snart är det middag, jag är riktigt hungrig. När jag kom upp i onsdag fick jag ett varmt välkomnande, det var jättekul. Falun är trots allt något speciellt, alla är där. Men, egentligen gör man inte så mycket. På torsdagen hade jag nationella prov, det första! Det jag faktiskt har fasat för mest, dvs engelska muntligt. Men det gick ju hur bra som helst, eller ja det var i alla fall inte jobbigt. På eftermiddagen hade vi bild, och höll på med lera. Måtte pappa bli glad nu då! (han har velat ha ett ansikte av lera av mig i jag vet inte hur länge!)

På kvällen var det först handboll i matsalen, där Sverige torska. Och efter det startade ett disco, och även ett stooort kuddkrig. Jag var aldrig med på kuddkriget, kände att det skulle leda till lite reaktioner. Dessutom hade jag ingen lust at förstöra några kuddar. Men till slut hamnade jag på dansgolvet tilsammans med många andra, och efter ett tag kan man ju släppa loss lite. "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" spelades X antal gånger, och nu börjar den ju svänga lite smått. Men budskapet är ju åt helvete! Efter någon timme började killarna ta av sig tröjorna, det hördes skrik överallt. Men skriken var på topp när Andreas och Davve sprang upp på scen och hånglade, haha! Ni skulle sett de coola killarnas miner, haha. Det gjorde kvällen. Jag gör ingen stor grej av det..

Jag orkar inte skriva mer nu, jag kan väl skriva senare.. Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan att jag var ute just de sekunderna xD

2008-01-25 @ 19:46:48
Postat av: Annizh

Jag filma Jessi xD

Postat av: Jessica

FIlma mig när?:P

2008-01-25 @ 23:11:54
Postat av: Annizh

Ok såhär då: jag filma, jessi.
Asså jag filmade inte dig utan jag filmade x)

2008-01-26 @ 15:12:16
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback