SEMESTER!

Efter en lång kväll tillsammans med Adam o co har vi nu beställt en resa. Teneriffa blir det, på påsklovet. 23 mars åker vi. Tycker Teneriffa känns rätt trist och old, men jag bryr mig faktiskt inte. Att vi ska åka utomlands snart känns bara hur skönt som helst! Mitt i all skolstress, och jag kommer inte missa en enda skoldag. Toppen säger jag bara :)

Bloggen har varit halvdö nu ett par dagar men jag skyller på att jag har varit sjuk. och dessutom inte haft ett jädra piss att blogga om. jag har börjat kolla på Andra Avenyn nu, ni vet den där svenska serien. Och ja, jag är efter. Men jag började kolla igår(på nätet) för Linas skull, så ska vi raca sen. ;) allt för dig Lina, annars hade jag inte suttit här i timmar! Men det är ändå helt okej att se på, man fastnar liksom. Sen blev det ju lite småäckligt när två killar började hångla och ta av sig kläderna.. Jag har absolut inte något emot homosexuella, men jag vill helst inte se på. Jag har även tänkt på skillnaden på synen för killar och tjejer gällande bögar, eller min uppfattning av den i alla fall. För mig är en bög någon som är modemedveten och lite sliskig av sig(jag menar inget illa med det) När jag tänker mig en bög tänker jag mig en överdriven brat ungefär. Men för killar är en bög en mes. Någon som är lite mer tjejig, lite mer lugn och sansad. har jag fel?

Hoppas ingen tar illa upp av det jag skrev, för jag menar inget illa med något av det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, andra avenyn, visst fastnar man? tittar också på det, fast jag har kommit lika långt som tv:n har kommit :) Men det är rätt bra faktiskt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback