PLADDER

Varför sitter jag här? Jag borde ligga nere i sängen, läsa min bok och snart ha släckt lampan. Men..så är det inte. Idag har jag verkligen inte gjort mycket, jag har bowlat i två timmar, tagit mig dit och hem, fotat, ätit, ätit lite till, pluggat, ätit lite till. Suttit vid datorn har jag gjort en jädra massa också, men imorgon är det normal skoldag.

Jag är inget big fan of mat. Jag har aldrig varit, jag gillar att äta - men helst saker som innehåller någon form av socker. Det är ju sorgligt, men sant. Men ändå älskar jag att åka och handla mat! Och jag älskar Coop- och ICAreklamerna där de visar vad de har för extra priser. När jag åker med och handlar, så har jag lite power över vad som köps. Sitter jag hemma kan mamma komma hem med pölsa(har dock aldrig hänt, och jag är inte ledsen för det) utan att jag kan säga emot. Kanske är det därför jag varje fredag som jag inte är uppbokad åker med mamma och handlar inför helgen. Rätt konstigt egentligen att jag tycker om att handla, men inte äta.

Nej, nu ska jag ta en dusch, och sedan läsa ett par sidor innan jag släcker lampan.
Godnatt folket.


Kommentarer
Postat av: Annizh

SAMMA HÄR
!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback