MORGONSINLÄGG

Yes people, jag är uppe. Vanlig skola idag, en hederlig tisdag. Och jag mår..bra? Jag räknar typ ner dagarna nu, tills jag blir sjuk igen. En gammal finfin vana. Hmpf..
Idag ska vi till typ goetheinstitutet efter lunch med tyskan, vetesjutton hur det kommer vara där. Förhoppningsvis har de valt några av de roligare kategorierna, och inte Tyskland för 100 år sedan. För i så fall kommer jag nog inte fatta så mycket.

Och idag blir det Juno också! Det blev ju aldrig det sist, så idag är det sista dagen för mig. Halva priset på bio :) Så jag vet väl inte riktigt när jag kommer hem.

Nä, dags att knalla till skolan strax, de har ju ändrat våra tider till 8.25 och 8.45 istället för 8.30 och 9.00. Kasst, tidsrytmen förstörs lite på morgonen här va! Tack och godnatt, jag begravs i min hatt. Eller nått

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hoppas du håller dig frisk!
Jag är sjuk idag.. -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback