LÖRDAGSMORGON

God morgon mina vänner!
Jag har inga planer för dagen än så länge, men jag ska nog iväg och kolla på kläder. Är verkligen i big need. Men jag får se vart jag åker, har verkligen ingen aning om vart jag kan åka. Man åker ju alltid till hötorget/t-centralen eller till Farsta. Men jag vet inte riktigt vart jag kan ta mig på egen hand som har stort utbud? Ringen hittar jag aldrig någonting i heller. Men känner jag mig själv rätt är jag snart påväg till sergel. Får se om någon hänger på.

Nej, jag borde hoppa(!) in i duschen om jag ska komma iväg någon gång!


ska förhoppningsvis hinna fota lite också..

Kommentarer
Postat av: sari

Kista har ju mycket affärer och mycket att välja på. Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback