LATTE

image344
Hur kommer det sig att 90% av alla tjejer i min ålder är galna i Kaffe latte? Jag har aldrig gillat kaffe, tycker det är för stark och har äcklig smak med vidrig eftersmak. Men alla andra verkar älska det, just nu är alla inne i någon kaffe-latte-beroende. Man ser alltid någon dricka latte, man hör alltid någon prata om latte. Varför? Jag slår vad om att flera av dessa 90% inte ens tycker om kaffe, men följer trenden. Skulle jag någonsin falla, skulle jag falla för att det ser så otroligt vackert och gott ut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

FYFAN FÖR KAFFE, spelar ingen roll vilken sort, alla smakar bajs!

Postat av: Annizh

Det är äckligt !!

2008-01-05 @ 13:55:20
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Jessica

alla (de flesta) sorters kaffe är gott tycker jag, men latte har en mer söt smak än de andra sorterna och de är väl därför småtjejer dras till just den kaffesorten :)

2008-01-05 @ 17:24:12
Postat av: Gurra

För att dem är --> fjortisar

2008-01-05 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback