LÄNGTAN

Jag sitter och kollar runt på olika bloggar och hemsidor. Överallt finns det folk som är så otroligt bra på photoshop och andra program, jag ser upp till dem. Jag blir verkligen avundsjuk och får en enorm längtan. Jag älskar sånt, jag vill alltid lära mig mer. Jag vill också kunna rita och göra en massa balla saker.  Jag längtar verkligen till lektionerna i media på gymnasiet, jag vill så otroligt gärna lära mig mer! Jag är bara så rädd att jag har alldeles för höga förhoppningar, för det har jag nästan alltid. Men i sånna fall ska jag lära mig på egen hand, jag kan grunderna. Nu har jag i alla fall ett mål, och jag vill verkligen lyckas.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, jag gick också media på gymnasiet och jag älskade det! Blev bara mer och mer intresserad när jag väl hade börjat... Kunde inget om photoshop och indesign innan men nu är jag sk. "proffs", haha! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback