KONSTIG NATT

God morgon!

Kunde inte sova bra alls inatt, det hände bara en massa skumma grejer. Jag gick igenom allting som har med sjukhus att göra, och jag måste så jävla pissigt då. Sen fick jag någon slags knäpp så det kändes som jag var världens fetaste människa, och i andra sekunden så var jag den spinkigaste. Det var helt sjukt. Det var liksom inga av de där vanliga nojorna att "ååh, jag har en fettcell för mycket" utan jag såg verkligen hur min kropp svällde upp. Weird. Vid halv 2 sådär så var jag så frustrerad att jag tände lampan och började läsa brev istället. Jag har fått sjuka brev genom åren, det vill jag lova! Skitkul att läsa igenom, men ändå lite sorgligt..

Idag blir det skola, känner mig faktiskt inte ett dugg sugen. Är inte riktigt pigg ännu.
Grattis Pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback