HEMLAGADE HAMBURGARE

image393
Jag har just lagat hamburgare. Det är så grymt mycket godare än köpta. Och dessutom är det inte jobbigt alls att göra, I like it! :) Däremot tycker jag att rå mat ser så grymt oaptitligt ut. Kolla bara på den där fräscha köttfärsen där uppe. Den ser ju mycket godare ut efter tillagning om man säger så. Jag har dessutom bara den här köttbiten, bröd och ost på min. Folk tycker jag är galen, jag säger detsamma! Ni har tjugo olika saker på era, och måste öppna hajgapet för att få in det i munnen. Jag tar grönsakerna brevid, och sås tycker jag ju som känt inte om.
Vad har ni på er hamburgare?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh! Jag har massor xD
Ketchup, smörgåsgurka, lök, sallad, tomat, ost ibland, Potatismos xD (Jag lovar det är fett gott! (L))

2008-01-30 @ 18:17:50
Postat av: anders

allt xD

2008-01-30 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback