GOD DAG

Nu har jag läst noveller, till steg 29. Eller snarare en, en enda. Jag hade förväntat mig lite mer av Stephen King om man säger så, hans historier är ju helskumma och inte alls bra enligt mig. En naken gräsklippargubbe som åt gräs och blabla, och majsens barn som offrade alla över 19 år till majsens herre, yeeaaah bra historier!

Men idag åker jag i alla fall upp till Falun, tåget går 16.55 och jag är framme 19.18. Låååång tid, men aja. Jag vet dessutom inte vem som hämtar mig, jag hatar att inte veta det. Då kommer jag gå av tåget och inte ha någon aning om vad jag ska leta efter, vilken bil eller vilken människa. Jippiiie.. Sen vet jag ju inte ens hur stationen ser ut. Men aja, det fixar sig.

Vi hörs på fredag! Nu åker jag till Falun, bättre sent än aldrig :)

Lina: 47 47 47!

Kommentarer
Postat av: Lina

TPRR!!!!

2008-01-23 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback