FREDAG

Idag(igår, höhö) har jag inte heller suttit någonting vid datorn alls.  Skoldagen var seg idag med måste jag ju säga, det där att vara tillbaka i skolan är faktiskt ingen höjdare. Efter skolan gick Jenny och jag hem till mig och spelade barnspel. Vi spelade "diamanten" som vi inte hade kört på sjukt länge, och även lite kortspel. Jag vann varje gång förutom en höhö ;) Tur i spel, otur i kärlek? Låter ju deprimerande.. Vi fick även höra pappas skönsång till musiken han spelade, någon mer än jag som har en pappa som sjunger falcett typ? Ja underhållande är det i alla fall.

Kvällen tillbringade jag hos Robin tillsammans med Anders och Felicia, sen kom även Anna :) Vi såg på film, var ute och öh..lekte? Men det slutade väl faktiskt lite halvdant, fan för mig.. Men aja, gjort är gjort och vafan.. Jag orkar faktiskt inte gå och lägga mig nu, även om jag snart måste. Pappa vill väl sova, och jag har oturen att ha datorn precis utanför...

Jag borde sova, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback