FILNAMNSDILEMMA

Jag har märkt hur otroligt tråkiga och fula alla mina bildnamn är. Jag har varit alldeles för slö för att orka lägga ner tid på att faktiskt döpa bilderna till någonting som inte låter så komiskt tråkigt, vilket egentligen är ganska bra för jag har inget behov av att ha vackra namn på mina bilder. Men jag tycker fortfarande att det låter så himla fult när bilderna heter "Petttttra..", "Korrvvvmm.." "Sovg.." osv. Jag har så många dubbletter av allting att jag inte längre kan använda ett ord, det är ytterst störande att försöka hitta rätt Petra-fil när man har x antal t, r och a till varje bild.

Något förslag på vad man kan göra åt det? Bli lite mindre lat kanske är en början.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback