BACK TO HELL

Helvetet står framför oss, det känns verkligen så. Aldrig har min motivation varit så låg, aldrig har mina prestationer varit så låga som förra terminen. Varför skulle det gå bättre den här terminen? För att allting är så deprimerande, det sista av allting? Jag är grymt trött på den här skolan, trött på att jag inte klarar av det jag trodde jag skulle klara av, den här terminen måste man prestera bra. Just därför kommer jag inte göra det. Jag klarar inte av press, jag lägger mig hellre på marken och väntar på att någon drar upp mig igen. Jag har aldrig haft kämparglöd, det finns ingenting inom mig som säger "du kan klara av det här" som alla andra har. Istället säger rösten "du kommer aldrig klara det här". I am dead.

Kommentarer
Postat av: Annizh

Precis samma jävla helvete här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback