BACK TO BUSINESS

Första skoldagen är över, men skola och skola. Det var lite information och resten var bara chill med vänner. Men jag känner mig ju fortfarande inte särskillt taggad att börja skolan om man säger så. Jag fick reda på falungrupper, och jag är nöjd. Jag vet iofs inte vilka som är i gruppen, förutom Anna och det funkar perfekt för mig eftersom vi hade tänkt köra hemkunskap tillsammans om det gick, och nu går det ju! :) Det känns faktiskt väldigt skönt.

Nu är det två hemstudiedagar på raken för att ha utvecklingssamtal osv. Jag hatar det. Jag fasar verkligen för att gå till dessa samtal varenda jädra termin. Det är tråkigt, jobbigt, pinsamt och jag tycker inte om dem alls. Bara tanken att alla är där för min skull, och att de pratar om mig gör mig bara låg. Jag tycker inte om sådan uppmärksamhet.

Nu har jag legat och tittat på Top model 2 i ungefär 3 timmar, yes i like it. Jag har ingen aning om varför, jag har inga planer på att bli model what so ever så jag har ingen aning om varför jag tycker det är så kul att kolla på. Men det är snygga människor där, jag antar att det är det. Jag väntar ju som en galning på att Top model killar ska komma. För visst måste det väl komma? Jag missade ju alla avsnitt på hunkjakten och missar alltid Janice program. :( men herregud, få mig att sluta! Vad håller jag på med!? shit...

Kommentarer
Postat av: Nelly

Top model e bäst (desperate housewifes oxå) och du e utseendefixerad ;P som alla i detta samhälle...längtar till killversionen kommer....

2008-01-08 @ 13:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback