BABBEL

Idag var det engelska nationella prov förberedelse. Jag tyckte det verkade rätt enkelt faktiskt, även om vi inte pratade så värst mycket. Jag kom med en rätt bra grupp trots allt. Efter skolan gick jag och hämtade mamma på jobbet. Alltid samma sak - barnen stirrar på mig och är sååå fascinerade över att deras fröken har barn! Dessutom förstår jag inte hur mamma står ut i att jobba det där kaoset.. Vi åkte i alla fall iväg mot Solna, och det tog typ ett år. Jag har inte varit där på hur länge som helst, pappas kontor ligger ju där men han är ju inte där så ofta så det blir aldrig att jag åker dit. Men mamma och jag åkte i alla fall och hämtade min kamera <3 så nu är systis hemma!

När vi lämnade solna för att åka en snabbis till barkaby outlet åkte vi förbi macken där ambulansen hämtade mig. Jag mår alltid dåligt när jag åker förbi där, och vi åker ju alltid förbi där med bussen mot Falun. Jag tänker alltid på att hel jädrans buss väntade med mig, att så många såg mig bäras in, så många.. Jag kommer fortfarande ihåg ***** när h*n sa "jag skulle tagit andra bussen istället!". Jag blev så ledsen då, det var ju inte medflit... Men jag kommer ihåg att jag sa till vår lärare att säga förlåt till alla. Jag hoppas innerligt att hon gjorde det.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad hände?

2008-01-18 @ 21:34:13
Postat av: mingla

Brukar vara inne på din blogg men är lite dålig på att lämna kommentarer så hej hej :) bra blogg du har.

Postat av: Annizh

Jag sa till alla i bussen att du sa förlåt!
Malin gjorde det också

2008-01-18 @ 21:41:57
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: sari

Jag har inte varit där på flera år. Vad var det som hade hänt?? Ha det bra

2008-01-18 @ 21:43:10
URL: http://morsan39.blogg.se
Postat av: Jessica

Det var ju inte ditt fel gumman! Tyckte otroligt synd om dig när det blev så...

2008-01-18 @ 21:59:31
Postat av: Lina

HURRAAAAAA, kamera :D

2008-01-18 @ 22:04:50
Postat av: Petra

Felicia: jag kan berätta någon gång..
Annizh: Gud vad skönt, tack!
Jessica: Tack för ditt stöd den dagen!
Lina: JAA, VI SKA FOTA SOM DÅRAR :D

2008-01-18 @ 22:31:29
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback