ÄNTLIGEN TRÄNING

Tog just en tripp på vår nya träningscykel, jag har inte tränat på sjukt länge eftersom jag varit sjuk. Men eftersom jag inte är frisk ännu blev det 5 km på lätt växel idag, men jag lär nog sitta där rätt ofta. Vi har ställt in en TV där, så har man något man vill se och känner sig någorlunda pigg, så varför inte cykla samtidigt? Asbra om ni frågar mig! Den där skitcykeln kunde räkna ut hur mycket fett man hade på kroppen och vilket BMI man har, sånt vill man faktiskt inte veta.. Bläääää.

image350
Nå mina vänner, vilket av ögonen är mina?

Kommentarer
Postat av: Stina

Svar: Jo, det känns som ett sunt mål att vara lagom smal. Sen har många tyvärr fel uppfattning om vad lagom är, alla är vi ju olika byggda rent naturligt :) Lycka till med träningen, man får vara lite slö hehe ^^

Postat av: Annizh

Det vänstra för du har ett rätt smalt öga ^^
Rätt? *hoppas* xD

2008-01-08 @ 21:08:46
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Malin

Om det är du jag träffar varje dag i skolan, och om det är du på bilden på din design så är ditt öga det vänstra! :D rätt?

2008-01-08 @ 21:21:35
URL: http://malitoo.blogg.se
Postat av: Petra

yes box, det vänstra är mitt! ;)

2008-01-09 @ 09:20:45
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Jenny

Får jag pluspoäng om jag kan att det högra är elins? (tror jag det är i alla fall) :P

2008-01-10 @ 15:51:11
Postat av: Jenny

Får jag pluspoäng om jag kan att det högra är elins? (tror jag det är i alla fall) :P

2008-01-10 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback