TRÅKIGT INLÄGG

Varför äter man hela tiden? Det är som att varje gång man har lite tråkigt, då äter man. Just för att inte ha träkigt längre. Det känns som att jag äter hela tiden när jag är ensam hemma. Går och tar en frukt, en kaka..några russin.. Alltid är det något.

Idag har varit en seg dag, jag har inte gjort mycket alls. Jag borde ha pluggat, men det borde man ju alltid. Nu har jag lite dåligt samvete över att jag inte pluggat, jag får läsa mucho ikväll...

Men nu ska jag nog fixa lite te..och äta lite kanske?
Jag kommer bli fet.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh! Jag äter också helatiden :o

2008-02-04 @ 20:21:22
Postat av: anders

du kommer aldrig bli fet :O

2008-02-04 @ 20:21:33
Postat av: Jenny

haha jag småäter alldeles för mycket när jag är hemma x'D

2008-02-04 @ 22:16:31
Postat av: GUUURRA :D:D:D

för att äta är de bästa som finns :O?

2008-02-05 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback