THE DAY

Idag efter skolan gick Felicia med mig hem. Vi skulle kolla på en film som jag ska analysera i engelskan, men innan vi kom igång kom Anders med Chokladbollsleveransen som var så efterlängtat :) tack för det hörru <3
Sedan började vi kolla på filmen, men den var så himla konstig och mina vänner pratade så mycket och sådär så efter ett tag stängde jag av och hängde med i samtalet istället. Men näs Anders hade gått försökte Fia och jag igen. Jag somnade, men dock bara några sekunder innan jag väcktes av Felicia som garvade eftersom jag somnat. Men filmen var så underlig, verkligen helskum..

Men, när det var typ 20 minuter kvar stängde vi av igen. Ingen av oss hängde med längre, jag får nog ta och kolla med svensk text ett par gånger för att verkligen hinna med. Nu har jag precis gått med Felicia till bussen, och innan det hade vi väldigt roligt åt..ingenting. Vi var himlans trötta efter dagens idrottslektion - skidskytte. Hmm.. skidskytte utan varken skidor eller skytte? Ja, det fanns ju straff rundor i alla fall. Jag fick springa 37 sånna, eftersom jag träffade en gång och vi var en för lite så jag fick köra en extra. Haha, så duktig var jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback