SPORTLOV

Första riktiga dagen på sportlovet idag. Idag ska jag umgås lite med mor min, antagligen åker vi någonstans och försöker shoppa lite. Men garderob är empty och jag har inte några hela skor alls. Jag får se om jag går ut och tar lite bilder och så lite senare, det är ju så fint väder idag :) Men trakterna här omkring är ju inte det finaste för en fotografs öga... Synd.

Jag har lite småplaner för lovet.

Måndag: Shoppa med mamma.
Tisdag: Plugga bild med Billiam och Gustaf.
Onsdag: Umgås med mormor.
Torsdag: Bio med Fia :D
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: -

Vill ni boka upp mig? ;) Jag kan även några av kvällarna också :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag bokar dig någon kväll! :D
och Fler dagar :D:D:D:D:D

2008-02-25 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback