SÖTA SMÅ POJKAR

Efter skolan gick jag förbi LIDL, eftersom jag inte hade något för mig. Jag brukar aldrig göra det, men idag blev det så. Och på vägen ut stannade jag. Och då gick ett par småpojkar förbi mig(typ 10 år kanske). Jag hade sett dem tidigare eftersom de stod bakom mig i kön.
Sötkille nr 1: Tack för colan X
Sötkille nr 2: Det är lugnt
(Sötkille nr 2 tappar en femtioöring på marken)
Sötkille nr 1: Du tappade
(Sötkille nr 2 tittar mig i ögonen)
Sötkille nr 2: Äh, du kan få den!
Sötkille nr 1: Ja, det blir en start på miljonen!
Sötkille nr 2: Nu är det bara 999999 någonting kvar!
(Killarna går)

Jag tycker de var fett charmiga :) Jag tog såklart upp femtioöringen innan jag gick ;)

Nu ska jag baka sockerkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback