RUBRIK

Hur blev klockan så här mycket? Jag hängde inte alls med i svängarna. Och jag har inte pluggat alls den här helgen, jag känner mig dumdumdum. Men jag ska läsa ikväll, måste läsa ikväll. Och imorgon ska jag bannemej plugga kurs. Det har varit ett jädrans designande idag. Både Sofias och Johannas, och dessutom min egen. Men folk verkar nöjda, då blir jag glad :)

Har loggat in på gymnasieintagningen idag, men jag loggade ut efter att ha lagt in en. Jag vill inte! Bara några dagar kvar nu, blääää. Jag har nog bestämt mig, men.. andra och tredje då? Hmm..

Godnatt.

"If I was a flower growing wild and free
All I'd want is you to be my sweet honey bee."

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag är jättenöjd med min design petra, tack så himla mycket för hjälpen! :)

Postat av: sofia

och förretsen, du är inte ensam om att inte ens ha rört skolpapprena denna helg.. :P

2008-02-10 @ 22:51:53
URL: http://esofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback