MYSTERIUM

Alldays, allways, libresse, OB... 

Jag själv har ingen lust att visa att jag har mens när jag har det. Det är liksom ingenting man skyltar med. Men ändå är de där spabla förpackningarna till bindorna/tampongerna i gräsligt lysande färger. Det är liksom omöjligt att vara diskret med dem, om man inte proppar ner dem i fickan. Jag tycker bara det är så ytterst puckat att färgerna är så skrikiga, det finns absolut ingen anledning. Mer än att det faktiskt ska synas. Jag tror faktiskt inte att så många andra heller vill skylta med dem, okej om man berättar men.. man inte vill ju inte se..

Har jag rätt eller fel?


Kommentarer
Postat av: Lina

Rätt!
fast jag tycker de är ganska fina :) hihi

2008-02-24 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback