LINAS DAG :)

Dagen blev faktiskt riktigt lyckad! För er som inte vet det, så skulle jag och Jenny överaska Lina idag. Eftersom hon fyller 17 år(!!!) imorgon, så kände vi att vi borde göra något extra. Så vi tog kontakt med Linas mamma, och såg till att Lina höll sig hemma idag. Och sen kom vi infarande och sa att hon hade 5 minuter på sig att göra sig klar. Hon blev himlans paff när vi kom där, och ännu mer tror jag nog att hon blev när vi tog fram dalmatinöronvärmaren med lappen "Födelsedagbarn" på. Självklart satte vi den för ögonen på henne, och drog iväg henne på äventyr.

Det var riktigt kul att dra iväg med henne, genom halva Tyresö och hon virrade bort sig totalt. Skrek titt som tätt över en rörelse, och sen såg hon lite smått förtvivlad ut när vi skulle gå på bussen. En fullproppad buss var det dessutom ;) Vi åkte bort till Rådmansgatan och efter ett tag kom vi fram till vårt mål: Laserdome. Det komiska var att Lina precis innan vi var framme gissade på just laserdome, utan som helst anledning.

Så, efter ett tag hade vi fått på oss en varsin väst med lysande röda lampor samt ett par lagkamrater från ett av barnkalasen. Sköna små typer som körde Hi-five med oss innan vi kom in. När vi kom in, så blev det någon form av panik inom mig. Mörker, iiih! Jag är mörkrädd och dessutom blir jag helt livrädd när jag vet att folk smyger på mig. Så, de första 10 minuterna var nog inte mina effektivaste, jag träffade mina medspelare X antal gånger. Och dessutom var ju de små krabaterna sååå mycket bättre än mig på det där. Det var lite smått pinsamt faktiskt. Men resultatet var ju helt okej, jag var faktiskt bäst av oss tre ;) Hah!

Efter det satte vi oss på ett café för att äta lunch, och pratade en massa. Och efter ett tag lyckades vi hamna på ännu ett café, men denna gång för fika. Vi hamnade på Cafe 60. Som alla har pratat så mycket om, och nu förstår jag varför. Ett mysigt fik med rimliga priser tackar jag inte nej till!

Tack för dagen tjejer :)
 
Nå, var hon inte snygg? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback