GYMMET

Nu har jag tränat på gymmet, och det kändes bra! Även om mina tyngder inte väger särskilt mycket, så måste jag ju börja någonstans? Och idag vågade jag mig bort till andra sidan också(med Linas hjälp) där de stora killarna hänger. I can see why, det är ju inte direkt min tyngdklass på grejerna. Inget glänsande här inte, men om något år kanske, vem vet? ;) jag kanske blir nya bodybuildern! Fast det vill jag inte bli, det skulle vara jäkligt fult. Jag vill nog hellre vara smärt och smidig.. (det uttrycket får mig att tänka på mormor?)

Nu ska jag strax käka lite middag, och sen ska jag kika på Gossip Girl avsnittet från igår :P och efter det är det ju top model 9, höhö! Känner mig väldigt..feminin denna kväll? Det kanske är bra, jag vet inte? :)

Hittade nyss gymlappen som man måste bara med sig i byxorna. Tycker det är så jobbigt att bära med sig den när man inte har några fickor. Nästa gång hittar jag det väl i trosorna..

Nej, jag hör av mig senare. Ciaociao ;D

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback