DRÖMMAR

Drömmar är så extremt skumma! Jag brukar inte komma ihåg mina drömmar, utan brukar bara ha ett humm om vad det handlade om. Men de konstigaste av dem alla kommer man ju ihåg.

När jag drömde att jag födde en färdigstekt kyckling t ex, den kommer jag ju ihåg jättebra. Tänk er att vara gravid, vara tvungen att köpa en macka och samtidigt hinna till en danslektion? Och sen kommer det en bebis mitt i alltihop! Och i det här fallet var det inte ens en bebis, det var en färdigstekt kyckling som låg där i min famn och sög sig fast på min arm. Men självklart tyckte jag att det var helt normalt, så jag satt där på danslektionen med min kyckling. Dock hann jag aldrig med min livsviktiga macka...

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHHAHAHA XD

2008-02-16 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback