Onsdag.

Godmorgon! Jag gick medvetet upp ganska mycket för tidigt idag, för att kunna se hur vädret var och hur jag skulle ta mig till jobbet. Jag har fortfarande inte bestämt mig än, men eftersom det inte regna lutar det faktiskt åt att gå till centrum i alla fall. Jag jobbar sent idag, och slutar inte förrän 18.30, men då ska jag så snabbt som möjligt äta middag för att kunna ta mig in till stan och möta Anna. Vi ska fika och sådär, vi har inte träffats på många veckor så det ska bli riktigt mysigt att se henne igen. :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

haha ja okej, tror det är typ 4 år sedan jag gjorde chokladbollar senast!

tack ;] alla kan rita! är man inte född med det så är det bara att börja öva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback