Mitt hååååår

Nu är håret slipat, och som vanligt ser det förjävligt ut. Är det jag som har dålig smak, eller är det frisörerna? Troligtvis det första alternativet, det brukar oftast vara så. Den sista kvarten i frisörstolen kliar det alltid i mina fingrar, jag vill så hemskt gärna rufsa om håret! De envisas med att få mitt hår så platt och tråkigt som möjligt. Fönar man mitt hår blir det spikrakt, och luggen går inte ens att röra utan att den ställer sig rakt ut, leker antenn och vill kontakta grannarna. Men tydligen så är det så mitt hår ska vara, de har ju aldrig fixat någon form av volym på mitt hår. Nästa gång ska jag fasen be dem styla mitt hår lite så att man får se hur det ser ut, jag måste ju lära mig lite om produkter. Hårspray försöker jag ju använda, men mitt hår verkar ju käka upp sprayen på två minuter och sen är det lika lent och platt igen.. Suck..

Men är det inte helt underbart när de tvätter håret åt en?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kanske skulle prova att låta det växa rätt långt över hela, t.o.m. luggen o inte klippa upp det så kanske det skulle spreta mindre :) och sen sätta en massa jädra mousse i underhåret, föna helt hysteriskt och spreja luggen?



do you see what i mean?

söt du e förresten ;)

2008-08-22 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback