High on life, in love with me (8)

Godmorgon, sovit gott?
Inte jag, som vanligt alltså. Fast inatt var det faktiskt så att jag kunde somna på kvällen, men att jag vaknade minst 5 gånger av kramp i vaden. Vad i helvete gör man klockan 3 på natten med en krampande vad? Jag satte mig upp, började massera vaden, spänna och försöka slappna av, smärtan släppte och jag la mig på kudden och somnade på stört. Vaknade vid 4 och gjorde samma procedur, och samma sak klockan 5. Det är ett fruktansvärt sätt att vakna på, och det är himla svårt att agera snabbt när man fortfarande är nyvaken.

Snart ska jag in till stan för att ta en fika med Jenny, och efter det ska jag möta mamma för att fixa ett nytt pass. Thank god, mitt jag har nu är det hemskaste jag någonsin skådat - helt seriöst. Och eftersom både Lina och jag har sån röta så har vi vunnit biljetter till en konsert ikväll, med Those Dancing days. Vi tog med oss Tiger, Fia, Christina och Linda. Så vi blir ett par stycken. Det kommer bli superroligt!

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: kentiger

Längtar tills ikväll, tjoho!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback