Gymnasiet..

Första dagen på gymnasiet är klar. Det kändes väldigt konstigt faktiskt, att sitta där helt själv och inte ha någon att byta blickar med. Det kändes inte bra alls måste jag erkänna, jag är van vid att ha någon som man kan prata med. Men jag kände mig så himla ensam! Menmen, efter mindre en två timmar i skolan kunde jag ju faktiskt inte förvänta mig att jag skulle lära känna hela klassen. Så vi får se hur allting blir! I "värsta" fall har jag ju alltid mina vänner ett plan ifrån mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Petra :P som sagt, du kan nog inte förvänta dig att kasta dig in i en livlig diskussion med någon det första du gör. Det blir nog kanon :*

2008-08-25 @ 17:34:24
Postat av: Magistern

Ring mig om du får problem, så rensar jag upp i gymnasieträsket :-)

2008-08-25 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback