Bloggvärlden...

Jag älskar bloggvärlden.
Det är som mini-hollywood. Fast här är ingen fake, en blogg är en dagbok. En offentlig dagbok där man nästan lär känna en person, där personen öppnar sig och visar den ärliga sidan av sig själv. Det finns ju självklart de som hittar på, men för det mesta är bloggvärlden så ärlig. Den visar den utseendefixerade världen, men också insidan som vi borde bry oss så mycket mer om.

Kanske är det fel att man öppnar sig så pass mycket, men jag har inte sett något problem med det än. Men skulle man vara känd skulle det ju förstås vara annorlunda. Men bloggen är endå så mycket Petra som det kan bli. Alla mina tankar samlade på ett ställe, alla mina frågor och funderingar. Jag älskar att kunna uttrycka mig precis som jag vill, utan att jag skäms över det. Bloggen har hjälpt mig att skriva bättre, uttrycka mig bättre, förstå att det inte gör någonting att säga vad man tycker.
Jag älskar min blogg.

Vad tycker ni om bloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback