Att inreda snyggt...

Jag ska byta rum. Vi ska riva en vägg mellan mitt gamla rum och Fridas rum. Det rummet ska jag få, och vi ska riva redan i veckan. Alltså är det dags att kika på tapeter och färg. Jag är riktigt kass på sånt här, jag har ingen känsla för design vad gäller kläder och inredning. Vi har ett perfekt exempel, mitt nuvarande rum.


Ser ni? Färgen!? Den är illgrön. Men det läskiga är att jag gillar den, jag tycker om mitt rum med grodor på väggarna. Men det är för litet, och dessutom inte riktigt ett tonårsrum. Jag vill ha ett fint rum, så det är alltså dags att fixa det. Nu har jag ju faktiskt möjligheten med ett stort rum. Förhoppningsvis blir det bra, trots min bristande kunskap. Jag har mina föräldrar, som faktiskt har lite mer koll än mig.

Det enda jag är säker på är att väggarna kommer prydas med mååånga fotografier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du ju ha ljusa väggar, typ vita och svarta fotoramar med bilder :D

2008-08-12 @ 10:52:45
Postat av: Anonym

alltså vita vägger och svarta fotoramar * x'D

2008-08-12 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback