Tuggummi-tjejen

Jag är nog så långt ifrån en modebloggare man kan komma. Jag vet absolut ingenting om mode, och vill inte heller göra det. Varför? haha, jag vill inte se ut som er! Idag såg en tjej bokstavligt talat ut som ett tuggummi. Jag kunde inte låta bli att dra på mungipan när hon gick förbi.. Är det mode? Jag funderar på att se ut som en bulle imorgon.

Jag klickar rätt ofta in på modebloggar, jag menar.. alla klickar ju dit, då måste jag ju kolla - de kanske har hittat värsta snygga outfiten *talar med överlägsen ton*. Men icke sa nicke, inte någonting av det folk köper är ju snyggt! Möjligtvis typ Kenza då som i alla fall har lite smak, men resten av bloggvärlden är ju verkligen helt åt helvete. eller så kanske det är jag som är det.

Jag stod vid skåpen idag, och tjuvlyssnade lite smått på de som stod brevid. Då säger den ena tjejen "Men hallåå, är det bara jag som ska ha jacka!? Det kan jag ju inte haaaa!" Oh my goood! Världen går under, din kompis hade tjocktröja på sig istället för jacka, oh nooooooo! Patetiskt, bara..patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback