Otålig..

Jag fick en fjärrutlösare¹ i födelsedagspresent förra veckan, jag vet inte om jag nämnde det? Hur som helst, dagen därpå så tänkte jag att jag måste ju testa den redan idag! Så jag höll på att fippla med den och kunde inte få den att fungera, så jag blev irriterad över att det kanske inte var något batteri i. Så jag försökte få ut batteriet, utan hjälp av naglar då förståss eftersom jag inte har några (nagelbitare..). Och självklart gick skiten av! Så jag kunde aldrig få igång den där fjärren, och mamma har inte heller gått iväg för att fixa det. Jag vill ha den nu.

¹ fjärrutlösare? På själva kameran heter det självutlösare. Jag antar att det inte är bara jag som misstolkar det?

Kommentarer
Postat av: Joel

hmmm. suspekt ord... kan ju helt klart misstolkas.. hehe ;D

Postat av: Felicia

Jag misstolkar alltid det ordet x'D

2008-04-27 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback