Onsdag..

Imorgon är det nationella prov i matte, jag är inte nervös utan tycker mest att det ska bli himla tråkigt att behöva sitta i en kall aula igen. Motiverad är jag inte, nej. Men förhoppningsvis går det bra i alla fall. Sedan ska vi fixa en liten kompliterande sak i bilden, så att vi får ett MVG. På kvällen är det även öppet hus på KG, och jag ska dit. Alla som har haft det som första val kan komma dit, och innan jag läste på pappret ordentligt trodde jag att vi skulle sitta i ett rum tillsammans med den eventuella nya klassen. Men det var visst bara öppet hus, så egentligen behöver man ju inte gå dit - jag har ingenting att fråga.. Så jag får se hur jag gör.

Jag borde gå och lägga mig nu, har somnat sent varendra dag nu. Och en kass bloggare har jag visst blivit också.. skärpning! Godnatt människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback