Onsdag

God kväll!
Här var det ju livat idag... Jag är sjukt trött, och har huvudvärk - så egentligen orkar jag inte blogga eller vara social så antagligen kommer det här vara ett av många meningslösa blogginlägg. Imorse försov jag mig, men kom inte på det förrän jag stod i duschen när jag plötsligt insåg att klockan inte alls var det jag inbillade mig att den var när jag steg upp. Jag har någon fantastisk förmåga att komma underfund med saker otroligt segt. Jag satt till exempel och spelade kort (med mig själv, jag har inget liv jag vet) och kom helt plötsligt fram till varför ett kort var borta ur kortleken på vägen hem från Teneriffa. Det tog alltså två veckor innan jag förstod hur allting låg till.

Efter skolan åkte jag och Jenny in till staden och tillbringade eftermiddagen där. Jag hittade inte något särskillt. Vi drog oss vidare till Subway där vi åt middag och åkte sedan hem. Nu borde jag lägga mig på soffan, Top model börjar snart. Juste, vi hade nationella prov idag. Nu finns det ännu fler anledningar att kalla mig en nörd, jag skrev om min kamera. Men jag förvarnade ju i alla fall, och erkände att jag förmodligen var en nörd. Sorgligt.

Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback