Omklädningsrum..

Spinningpasset var kul! Lagom jobbigt och bra musik :) Jag tror dock att jag inte riktigt tycker om omklädningsrum, och det blir inte bättre av att jag befann mig på Friskis där medelåldern är rätt mycket högre än den ålder jag är i. Det blir liksom lite fel, för alla dessa kvinnor är ju inte ett dugg skygga utan går omkring helt näck, och det är faktiskt ännu värre när tanterna har stringtrosor och går omkring. De är för gamla för det nu, okej?

Jag har inte några problem med att folk tar friheten att gå näck, men de kan ju kanske tänka på att inte böja sig ner eller så. Det kan uppstå otrevliga situationer för andra, faktiskt.

Men, jag lär ju bli gammal jag med någon gång. Jag blir väl likadan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha helt rätt Petra!! :)
SV: TACK så mycket!! ^^ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback