Måndagsmorgon

Godmorgon! Som vanligt på måndagar är jag helt snurrig, och vet inte om jag är i tid eller inte. Men det är jag, tror jag. Idag ska jag på jobbintervju om sommarjobb, men förhoppningsvis är det ingen big deal. Sen ska jag gymma med Lina och efter det åker vi hem till henne och äter middag. Så jag hör nog inte av mig här idag ;)

Någon mer som läste svd imorse? Det finns tydligen en helgkurs för 6.000 spänn för killar där de lär sig att attrahera kvinnor, för att få sex. Vad tycker ni om det? Jag tycker det låter lite som i filmen Hitch, fast det motsatta då. Han blir ju tagen för att vara någon som ger killarna lite ligg, men det är han ju inte. Men vad är det här för jävla kurs då?  De får lära sig raggningsreplikerna Tacosen och Basisten, hmpf.. Aja, lycka till med det charmknuttar..

Måste dra nu!

Kommentarer
Postat av: Gurra :D

Kursen baseras ju på Neil Straus bok "The Game" som handlar om hur du får en tjej även om du är sjukt ful:p. och 6000 kr är ingenting har för mig att neil straus som också har sånna här kursen tar betalt 25.000 kr per person när han håller sånna här kurser xD. Och det bästa är att han garanterar att du får typ hångla med 50 brudar på hans kurser^^.

2008-04-21 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback