Ledighet

Imorgon ska jag gå i skolan en halvtimme, och ha nationellt muntligt prov i matte. Så jag slutar 09.35 imorgon, och får alltså en extremt lång helg ;) Efter det ska jag ta mig in till stan, för att förhoppningsvis få med mig någonting. Och ja, jag ska åka själv. jag får ingenting gjort annars, eftersom jag aldrig vill ta tag i vart vi ska gå och jag alltid blir stressad när jag är med flera andra. Jag kanske kan möta upp någon senare under dagen eller så.

Jag satt just och trixade lite med designer, men tycker inte riktigt att det blev någonting att hänga i julgranen. Men å andra sidan är det inte jul, så det finns ingen gran att hänga i, och sen kanske det blir snyggare med den personliga touchen eller nått. Om någon är intresserad är det ju bara säga till, annars fortsätter jag trixa som vanligt ;)

Här hittar du designen.
Självklart kan du vara med och påverka hur den ska se ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att jag inte har blogg, för den var jättesnygg :')

2008-04-29 @ 21:37:34
Postat av: Felicia

Ja. Det var jue jag då som kommenterade x'D

2008-04-29 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback