Hobby eller är de bara perfektionister?

Jag ser nästan aldrig mina grannar, men när jag ser dem gör de alltid samma sak: de tvättar bilen. Jag kan inte förstå varför gubbarna alltid tvättar bilarna! Måste bilen alltid vara kliniskt ren? Eller är det bara en hobby de har? Att stå där med lödder på bilen och spruta med högtryckssprutan? Så jävla kul kan det ju inte vara, så varför gör man det varje jädrans helg?

Jag skulle nog säga hobby i alla fall, världens tråkigaste hobby. Till och med frimärken är roligare..

Nu ska jag strax äta mat, och sedan åka till Felicia och ha disneyrace. Men känner jag oss rätt, kommer vi knappt se en hel.


Kommentarer
Postat av: Annizh

svar: haha, ja det är typ bäst :')
Men oscar skulle ju vara tjej ^^
Men Hugo och Charlie är ju Survive Dudes, klarar alla väder (; Men de visste ju inte att det skulle börja snöa ^^

Tack, *slarvfel*

Postat av: Gurra

Vaaaa xD, när jag va liten samlade jag på frimärken... och tvätta bilar med högtryckssprutan är ju hur jäkla kul som helst :D!

2008-04-13 @ 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback