Godisgrisarna anfaller!

Idag är det lördag, jag hade alltså kunnat sova hur länge som helst. Men jag drömde att jag, mina föräldrar och Felicia(!) blev jagade av en massa bilar när vi åka hem från något land vi var i. Jag tror de var ute efter vårat taxfree godis, för av någon anledning så bar vi med oss 5 kassar med alla sorters godis, och vägrade släppa dem trots att vi blev jagade överallt. Det slutade dock med att pappa grävde ner godiset under gyttjan där grisarna badar, surt. Jag lär nog aldrig mer se dem igen.

Idag tänket jag hyra Hannibal Rising så att jag kan bli klar med det någon gång, och sen funderar jag på att kravla runt i gräset en stund. Jag ska fota lite alltså, för jag har lite fotoabstinens nu. Synd att inte solen lyser bara.
Ikväll blir det Disnyekväll! :)

Kommentarer
Postat av: joel

Fånga grisen istället och gör en god stek...

Postat av: Rebecca

Tänk inte på det då. ojojoj!
Jag skulle såå gärna villja hjälpa dej. Synd att vi inte bor grannar.

pfff. Ja visst! :P

2008-04-12 @ 11:43:18
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Jen

Var gärna med i tävlingen på min blogg :)
Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-04-12 @ 12:45:42
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback