Felicia, din groda(padda) blev mer än magsjuk..

Jag har gått förbi en död padda i en vecka nu. Nog för att den blev överkörd, men den har nu blivit attackerad ännu mer! Jag misstänker starkt småpojkarna som spelar bandy påväg till skolan. De har styckat den stackars paddan, och blandat dess maginnehåll med asfallt. Inte fasen gör man sånt med händerna, nej - de använder sina bandyklubbor!

Förhoppningsvis är det inte min lilla sexa, men han är för söt för det. Eller ja, han är söt-ful. Men han är min, han vet bara inte om det. Samma sak var det med min nia.. När jag gick i sexan gick det en grymt snygg kille i nian. Synd att han numera är snaggad och har finnar, han har tappat sin beauty - sorgligt.

Nu ska jag laga käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback