TRIST DAG.COM

Idag har varit en sån där dag som är så himla trist. När det verkligen inte händer någonting. Jag har bara suttit hemma. Ska jag erkänna så har typ 4 timmar av dagen gått åt att kolla på Top Model, som gick i repris. Alla avsnitt som gick den här veckan. Tro mig, skulle det vara bättre väder skulle jag faktiskt inte suttit där. Men tragiskt nog gjorde jag det. 

Imorgon ska jag fan ut, röra på mig. Vad som helst.  Jag ska jogga, jag vet att jag har varit sjuk. Men jag måste röra på mig, innan Falun. Jag hade bestämt att jag skulle träna typ 3 gånger den här veckan, och pga sjukdom har jag inte kunnat göra ett skvatt! Är du på Lina? bara typ 2 km?

Kommentarer
Postat av: Annizh

haha, jag kolla också på alla avsnitt pga vädret^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback