LÖRDAG

Nu sitter jag här igen, borstar tänderna gör jag också.
Igårkväll kom Gurra och Anders förbi, vid sådär halv 1 tiden. Härlig tidpunkt på dygnet, med tanke på att jag skulle upp kl 9. Men det var trevligt med lite sällskap, var ju ensam hemma fram till 1 i alla fall. De stack vid typ 2, så jag fick inte så mycket sömn, 02.30 - 09.15.

Idag ska jag träffa Lina, vi ska åka o handla mat och grejer, och ikväll kommer tjejerna. Sen sover vi hemma hos mig. Det ska bli mysigt tycker jag, förhoppningsvis :)

Vänta lite, ska bara gå och fixa i ordning mig klart!

Så, då var jag klar. Nu ska jag bara städa rummet, det ser ut som ett bomdnedslag. Det är bara börja, det tar nog inte så lång tid. det är mest alla kuddar och skit som ligger utspridda på golvet!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback