KÄNSLOMÄSSIGA STUNDER.

Det är konstigt, det här med känslor. Att man kan känna så mycket för någon. Att man kan uppskatta i stort sätt varje minut som man tillbringar tillsammans med en person, att man kan längta efter att se personen igen, att få krama om den igen. Då och då får jag en känsla, en känsla som gör mig så himla varm inombords. Jag vet inte riktigt vad det är, men den får mig att uppskatta det jag har. Under ett par minuter kan jag verkligen känna hur mycket jag tycker om personer i min omgivning, känslan får mig att längta tills nästa gång man träffar dem.

Varje gång jag blir känslosam för människor, känns det som en äkta playahead-text. Där man skriver saker om människor man knappt känner, att man älskar dem. Bara för att visa hela världen att man har en massa vänner. Jag erkänner att jag var en sån person, som inte visste vad sjutton jag skrev. Men jag tror att jag höll mig till mina vänner i alla fall, skrev ingenting jag ångrar. 

Jag uppskattar verkligen mina vänner, min familj. Dom får mig att må bra, får mig att gå upp på morgonen, får mig att kämpa. Jag hoppas att jag visar hur mycket jag uppskattar er, även om jag kan vara lite av en irriterad liten jävel ibland.

"du har förändrats den här sommaren, du är vacker, inte bara söt."
- mamma

pfff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback