FALUN HELA VECKAN

Imorgon drar vi till Falun för..sjunde gången? herregud, är det så många? Jag ser fram emot det, det gör jag alltid. Någon slags stämning där, att alltid ha vänner omkring sig. Jag gillar det. Jag vet inte hur denna gång kommer bli, men det finns möjligheter ifall det skulle bli katastrof, det är bara se saker positivt, och se vad som händer.

Packan är väskad, tänkte jag just skriva. Självklart menade jag väskan är packad, och jag har som vanligt med mig alldeles för mycket grejer. Men, bättre för mycket än för lite. Jag lär nog inte ha packat mest av alla i skolan, speciellt inte nu när killarna har varit på LIDL och handlat skit! Undra hur mycket de spenderade? Hur mycket det än blir, så förvånar det mig inte.

önska mig lycka till på alla lektioner! ;)

ni kommer inte höra så mycket från mig, men jag skriver om jag sitter vid datorn där uppe(?) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback