ATT KÖPA

Jag har kommit fram till att jag behöver en jävla massa grejer nu.  Men jag hittar inte alls någonting av det jag vill ha. Får ta och åka in till stan själv, och försöka hitta lite grejer. Är man med andra blir det ofta att man hänger efter den istället(inget fel på det heller.)

Jag behöver

väska jag är i extremt behov av det, går och proppar fickorna fulla hela tiden. Men jag har ingen aning om vad jag vill ha, vad är min stil? Jenny har en jättefin väska, men inte fan kan jag köpa en likadan! Och jag tvekar hela tiden på hur jag vill ha den.

jeans jag behöver nya jeans! Borde väl egentligen ha ett par tajta, men jag trivs inge vidare idag. Så vad ska man ta? det får nog bli ett par lösa/pösiga whatever. Men det är fortfarande svårt att bestämma sig för vad för sort man vill ha.

halsduk/sjal jag som går helsvart hela tiden behöver lite färg. Vill ha en enkel, som flera av mina vänner har. Men vilken färg ska jag ha? Vad passar på mig?

tröjor tjocka som tunna, det behövs alltid. Jag är alltid i behov av det, och det börjar ännu en gång bli dags att hitta lite nya.

skor jo, vinterskor behövs ju. Har ett par, men jag är inte nöjd med dem. Men alla har högklackat nu.. Kan ni tänka er mig i högklackat? Skulle inte tro det va.. Jag skulle inte kunna gå, inte se snygg ut. Jag skulle verkligen känna mig fjollig. Att hela tiden höra klackarna slå i marken när man går, nej gud vad larvig jag skulle känna mig. Även om alla andra ser supersnygga ut i högklackat, och inte alls fjolliga, så skulle jag inte kunna ha det. Hur sjutton blir balen?

örhängen/halshänge har typ 3 par örhängen, och mina favoritörhängen har jag ju såklart tappat. Jag har inga, och jag hittar verkligen inga heller. Jag är verkligen perfektionist när det gäller sånt, det ska vara precis som jag vill ha dem. Och det funkar inte, det blir skitjobbigt.

och nu känner jag mig fjollig som skrev det här...

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjo sockertopp! :D
har lite idéer men pallar inte skriva så mkt här... vi får se till o ta ett snack här snart! vi höra hur allt står till me dig också!
Jag Älskar Dig!

2007-09-25 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback