TRÖTTER

Jag var så sjukt trött på BGn idag, efter att ha varit hela förmiddagen på HLR (hjärt- och lungräddning) och tyska på eftermiddagen så var jag helt slut. HLR var trist - men intressant. Klart man behöver lära sig, och det är skitbra att ha. det känns ju bara så otroligt löjligt när man ligger där på golvet medans den andar frågar "är du där?" typ. Och jag, som har så liten mun, kunde ju knappt täcka dockans mun när man skulle köra mun mot mun metoden.  Kommer antagligen inte använda mig något av det där.

Jag ska antagligen gymma med mamma idag också, känner mig bara så jävla seg. Men jag behöver verkligen träna nu, usch.


Har inte sjävla grejen försvunnit om "feshattarna" ser ut såhär?

Kommentarer
Postat av: Gurra

FAAAAN JAG MISSA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback