PETRA THE PRATKVARN?

Idag har jag varit i skolan igen, fick inte så mycket gjort, menmen.. På engelska kommunikationen idag, så var jag i en grupp på 4 pers, och tro det eller ej, men det var faktiskt jag som pratade mest. Jag, PETRA, pratade mest. Det är helt otroligt, jag hoppas jag kommer i en sån grupp på nationella, så kanske man kan glänsa lite! tss..

Idag ska man laga mat också, vad sjutton ska man laga? Mamma vill ju att jag ska vidga mina vyer lite, ja tjena det är inte så himla enkelt! Jaja, jag får väl kolla upp något smarrigt på internet. Någonting borde jag ju nappa på, fast det brukar jag ju inte så vi får väl se. önska mig lycka till!
 


jag tycker om Lina


Kommentarer
Postat av: Ozzy

Gör johans favvo mat korv å makaroner =))
å bjud över honom då också :p
lycka till med de du nu ska göra iaf

2007-10-03 @ 16:24:32
Postat av: Petra

Haha, får väl kanske bli någopt sånt ;)

Postat av: Linuspinus

...eller tortelini som JAG gjorde :)
Jag tycker om dig med fast det visste du väl redan? Eller, jag kanske har nämnt det någon gång i förbifarten? :) <3 Näääää, har sagt det massa gånger! Men det tåls att sägas igen, jag tycker om dig jättemycket :)

2007-10-03 @ 17:37:09
URL: http://pottfrilla.blogg.se
Postat av: Petra

du har nämnt det :) hihi

2007-10-03 @ 20:11:12
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback